Deklaracja Dostępności BIP
DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
Data publikacji strony internetowej: 2017-03-01. Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2020-09-08.
- Na stronie nie zapewniono alternatywy dla treści nietekstowej, w tym dokumenty umieszczane na stronie internetowej są skanem wersji papierowej lub powstały z niewłaściwie przygotowanych plików Word,
- Nie spełniono wymagań minimalnego kontrastu pomiędzy tekstem a tłem,
- Nie zawarto tytułu opisowego strony internetowej.
- mapy są wyłączone z obowiązku zapewniania dostępności.
Oświadczenie sporządzono dnia: 2020-10-13. Deklarację sporządzono na podstawie audytu przeprowadzonego przez podmiot zewnętrzny: Centrum Bezpieczeństwa Informatycznego.
Skróty klawiaturowe
Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą kontaktową jest Administrator Biuletynu Informacji Publicznej, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. . Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu 095-752-30-33. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać żądania zapewnienia dostępności.
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie,wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu,, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Link do strony internetowej Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
- Niestety nasz obiekt nie jest dostosowany dla osób niepełnosprawnych. Brak wind i podjazdów.
Aplikacje mobilne
Brak aplikacji mobilnych.
Ośrodek Pomocy Społecznej w Kostrzynie nad Odrą 66-470 Kostrzyn nad Odrą, ul. Niepodległości 17 woj. lubuskie |
|
tel. (095) 752 30 33 fax. (095) 752 30 33 |
|
kontakt.ops@gmail.com | |
Kontakt bzepośredni z Działem Świadczeń Rodzinnych, Alimentacyjnych i Wychowawczych |
|
Dział Swiadczeń Rodzinnych, Alimentacyjnych i Wychowawczych tel .(095) 717-02-39 |
|
Inspektor Ochrony Danych Osobowych: Zbigniew Miszczak zbigniew.miszczak@cbi24.pl |