Zaproszenie do składania ofert nr 2
OPS.3.2017.EFS
Kostrzyn nad Odrą, dn. 6 grudzień 2017r.
Postępowanie prowadzone na podstawie art.4 pkt 8 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych o wartości szacunkowej nie przekraczającej równowartości kwoty 30 000,00 euro.
ZAPROSZENIE
do złożenia oferty cenowej w rozpoznaniu rynku na:
ZATRUDNIENIE umowa zlecenie/ o dzieło
na prowadzenie zajęć : Warsztaty indywidualne i grupowe z zakresu autoprezentacji, kreowania wizerunku i stylizacji dla 40 uczestników projektu pn. „Aktywna integracja osób i rodzin zagrożonych wykluczeniem społecznym” realizowanego w ramach Priorytetu 7. Równowaga społeczna, Działania 7.1 Programy aktywnej integracji realizowane przez ośrodki pomocy społecznej, Regionalnego Programu Operacyjnego – Lubuskie 2020, RPLB.07.01.00-08-0002/17-01
Nazwa i adres zamawiającego
Zamawiający: |
Miasto Kostrzyn nad Odrą/ Ośrodek Pomocy Społecznej w Kostrzynie nad Odrą Biuro Projektu : od poniedziałku do piątku ul. Niepodległości 17, 66-470 Kostrzyn nad Odrą |
- Przedmiot zamówienia: zatrudnienie prowadzącego Warsztaty indywidualne i grupowe z zakresu autoprezentacji, kreowania wizerunku i stylizacji dla 40 uczestników projektu – warsztat grupowy 2 grupy po 20 osób- 20 godzin na grupę w okresie luty-marzec 2018r. pierwsza grupa, kwiecień – maj 2018r. druga grupa uczestników , warsztat indywidualny 10 godzin na 1 uczestnika w okresie maj-lipiec 2018r.
- Warsztaty grupowe :
- zapoznanie z procesem budowania wizerunku,
- skuteczna autoprezentacja w kontekście osiągania celów,
- metody komunikacji wpływające na wizerunek,
- rola pierwszego wrażenia i efekt aureoli, czyli jak nas widzą tak nas piszą,
- typy sylwetki, jaki jest mój typ urody, pokaz analizy kolorystycznej, rola dodatków
-saoir-vivre w kontaktach interpersonalnych
- Warsztaty indywidualne :
- nauka wykonywania makijażu,
- jak mężczyzna powinien dbać o pielęgnację cery,
- stylizacja,
- dobór fryzury- stylizacja fryzjerska
- „przegląd szafy”
- Zakres rzeczowy świadczenia usługi został określony w charakterystyce przedmiotu zamówienia
- Oferta cenowa musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia oraz musi zawierać:
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
- życiorys zawodowy, wraz z podpisaną zgodą na przetwarzanie danych osobowych
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacją na temat ich wykształcenia oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami,
- oświadczenie zleceniobiorcy,
- oświadczenie o zaangażowaniu w innych projektach,
- oświadczenie o braku powiązań.
- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej – wystawione nie wcześniej niż 6 miesiecy przed upływem terminu składania ofert
- Zamawiający dokona wyboru wykonawcy, na podstawie następujących kryterium:
- kryterium nr 1 – cena o wadze 100%
- Opis sposobu obliczania ceny:
- w przypadku osób niezatrudnionych, nie uzyskujących minimalnego wynagrodzenia wartość brutto winna być pomniejszona o składki na ubezpieczenie społeczne które zamawiający poniesie.
- Każdy Wykonawca może złożyć w niniejszym zapytaniu tylko jedną Ofertę.
- Warsztaty będą realizowane według uzgodnionego z Zamawiającym i uczestnikami projektu harmonogramu.
- Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych ( każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na jedna lub dwie części zamówienia)
- Wykonawca dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia do wykonania przedmiotu zamówienia
- Odrzucenie oferty :
Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli :
- Jej treść nie będzie odpowiadać treści zaproszenia do złożenia oferty
- Będzie niekompletna
- Zostanie złożona po terminie
- Zostanie złożona na niewłaściwym formularzu
- Zamawiający może unieważnić postępowanie w przypadku gdy:
- Nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu,
- Cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty,
- Wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć.
- Wykonawca ma prawo zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści Zapytania. Zamawiający jest obowiązany niezwłocznie udzielić wyjaśnień, nie później niż na dwa dni przed upływem terminu składania Ofert pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści Zapytania wpłynął do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania Ofert.
- Ofertę należy składać na formularzu oferty cenowej, która stanowi załącznik do zaproszenia
w nieprzekraczalnym terminie do dnia 2017-12-31 do godziny 15.00 w Biurze Projektu , oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane. - Oferta winna być złożona osobiście lub za pośrednictwem poczty (liczy się data wpływu do biura projektu) na adres:
- Niepodległości 17, , 66-470 Kostrzyn nad Odrą
lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
W przypadku przekazania oferty drogą elektroniczną winna być ona podpisana
i opieczętowana a następnie przekazana w formie skanu wszystkich wymaganych dokumentów wraz z ofertą. Decyduje data i godzina wpływu pod wskazany adres poczty elektronicznej.
Zaproszenie do składania ofert nr 1
OPS.2.2017.EFS
Kostrzyn nad Odrą, dn. 6 grudzień 2017r.
Postępowanie prowadzone na podstawie art.4 pkt 8 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych o wartości szacunkowej nie przekraczającej równowartości kwoty 30 000,00 euro.
ZAPROSZENIE
do złożenia oferty cenowej w rozpoznaniu rynku na:
ZATRUDNIENIE WYKŁADOWCY – umowa zlecenie/ o dzieło
na prowadzenie zajęć : Trening gospodarowania budżetem dla uczestników projektu pn. „Aktywna integracja osób i rodzin zagrożonych wykluczeniem społecznym” realizowanego w ramach Priorytetu 7. Równowaga społeczna, Działania 7.1 Programy aktywnej integracji realizowane przez ośrodki pomocy społecznej, Regionalnego Programu Operacyjnego – Lubuskie 2020, RPLB.07.01.00-08-0002/17-01
Nazwa i adres zamawiającego
Zamawiający: |
Miasto Kostrzyn nad Odrą/ Ośrodek Pomocy Społecznej w Kostrzynie nad Odrą Biuro Projektu : od poniedziałku do piątku ul. Niepodległości 17, 66-470 Kostrzyn nad Odrą |
- Przedmiot zamówienia: zatrudnienie prowadzącego Trening gospodarowania budżetem dla 40 uczestników projektu : 2 grupy po 20 osób, mający na celu nabycie umiejętności tworzenia budżetu domowego, poznanie zasad gospodarowania niewielkimi środkami finansowymi, planowanie i kontrola wydatków, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych w okresie styczeń- luty 2018r. pierwsza grupa, kwiecień – maj 2018r. druga grupa uczestników
- Zakres rzeczowy świadczenia usługi został określony w charakterystyce przedmiotu zamówienia
- Oferta cenowa musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia oraz musi zawierać:
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
- życiorys zawodowy, wraz z podpisaną zgodą na przetwarzanie danych osobowych
- oświadczenie zleceniobiorcy,
- oświadczenie o zaangażowaniu w innych projektach,
- oświadczenie o braku powiązań.
- Zamawiający dokona wyboru wykonawcy, na podstawie następujących kryterium:
- kryterium nr 1 – cena o wadze 100%
- Opis sposobu obliczania ceny:
- w przypadku osób niezatrudnionych, nie uzyskujących minimalnego wynagrodzenia wartość brutto winna być pomniejszona o składki na ubezpieczenie społeczne, które zamawiający poniesie.
- Każdy Wykonawca może złożyć w niniejszym zapytaniu tylko jedną Ofertę.
- Odrzucenie oferty:
Zamawiający odrzuci ofertę , jeżeli :
- Jej treść nie będzie odpowiadać treści zaproszenia do złożenia oferty
- Będzie niekompletna
- Zostanie złożona po terminie
- Zostanie złożona na niewłaściwym formularzu
- Informacje i oświadczenia złożone przez wykonawcę będą nieprawdziwe
- Zamawiający może unieważnić postępowanie w przypadku gdy:
- Nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu,
- Cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty,
- Wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć.
- Wykonawca ma prawo zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści Zapytania. Zamawiający jest obowiązany niezwłocznie udzielić wyjaśnień, nie później niż na dwa dni przed upływem terminu składania Ofert pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści Zapytania wpłynął do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania Ofert.
- Ofertę należy składać na formularzu oferty cenowej, która stanowi załącznik do zaproszenia
w nieprzekraczalnym terminie do dnia 2017-12-22 do godziny 15.00 w Biurze Projektu , oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane. - Oferta winna być złożona osobiście lub za pośrednictwem poczty (liczy się data wpływu do biura projektu) na adres:
- Niepodległości 17, , 66-470 Kostrzyn nad Odrą
lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
W przypadku przekazania oferty drogą elektroniczną winna być ona podpisana i opieczętowana a następnie przekazana w formie skanu wszystkich wymaganych dokumentów wraz z ofertą. Decyduje data i godzina wpływu pod wskazany adres poczty elektronicznej.
Ośrodek Pomocy Społecznej w Kostrzynie nad Odrą 66-470 Kostrzyn nad Odrą, ul. Niepodległości 17 woj. lubuskie |
|
tel. (095) 752 30 33 fax. (095) 752 30 33 |
|
kontakt.ops@gmail.com | |
Kontakt bzepośredni z Działem Świadczeń Rodzinnych, Alimentacyjnych i Wychowawczych |
|
Dział Swiadczeń Rodzinnych, Alimentacyjnych i Wychowawczych tel .(095) 717-02-39 |
|
Inspektor Ochrony Danych Osobowych: Zbigniew Miszczak zbigniew.miszczak@cbi24.pl |